nelllan

lycka

5 juli - herregud vad är det som händer??

Kategori: Allmänt

Hejsan.
Vad är det som händer egentligen?? Skaras ungdomar, herregud. Nu är det två stycken som har dött och en som ligger i koma på sjukhus... Är detta vad som krävs hända för att ungdomarna i Skara ska växa upp och lära sig vad som är rätt och fel?? :O Ngt så här hemskt... Det är inte coolt att stjäla bilar och vara fulla.. Det är inte coolt att försöka leva ngt såkallat "tjuv" liv och att hålla på så här. VÄX UPP för fan säger jag. Måste sådant här hända för att ni inte kan växa upp och göra som reglerna säger? Tänk på dessa barns föräldrar.. jag tycker mest synd om dem. Deras barn är förlorade tack vare att man måste vara så kallad cool och ball och göra sådana dära saker som itne ens är coolt. SOm är barnsligt och fjortisaktigt. Varför kan inte alla bara få vara sig själva och varför kan inte alla respektera varandra. De som kör rattfulla respekterar inte ngn annan en sig själv. och de som låter en person stjäsla och vara onykter när den kör tänker oxå bara på sig själv.. Snälla skaras ungdomar.. Låt inte detta hända igen.. Våga säg emot och våga vara den som tar ansvar..!

Hoppas ingen tar illa upp men tycker det är hemskt synd att sådant här måste hända. När det så lätt kan slippas. Om bara ngn hade sagt nej att ta den bilen, att ngn bara vågat säga ifrån och ringa polisen. Då hade detta aldrig hänt. Så vill bara att alla ska våga ta mer ansvar och växa upp.
R.I.P , fast jag inte kände er.


Idag är jag i Hova och ska senare på riddarveckan, ska bli skojsigt. Just nu har jag inge kul men ändå ^^ haha !

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: