nelllan

lycka

4 juli - Skojsigt ;)

Kategori: Allmänt

Tja !!


igår efter jobbet blev det mkt stress, först skynda mig hem med mina saker och sedan in till stan för att handla lite saker och sedan gå till Stath :) Käkade buffe där med Anna, Janne, Alex, Julia och Emilio.. Var jätte gott och så drack vi alkohol till, detta var då inge bra:P jag som knappt druckit ngt på hela dagen och inte käkat :P
haah. Sedan gick vi hem till Anna och Janne där vi fortsatte festa, jag åkte hem emellan för att hämta mera dricka och påvägen tillbaka höll jag på att dö då det började åska och blixtra :( Kom dit gjorde jag och sedan Jens :D <3 Vi alla gick sedan vidare till Stath och festade :) var jätte skojsigt :P Jag och Anna är bäst på att dansa ;)

Nu idag har vi åkt till Hova :D Ska vara här till Måndag tror vi om inte Tisdag. jag är ledig måndag och tisdag :D:D
Så himla sköööööööönt !! yeeees <3

Pusshejsan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: