nelllan

lycka

30 juli

Kategori: Allmänt

idag blev det att jobba =) dagen gick rätt fort förutom att jag då somnade några gånger under rasterna med huvudet på bordet :P men men! ;D När dagen väl var slut och man tog sina saker för att gå till  baracken och byta, då spö regnar det och åskar och blixtrar.. jag som är livrädd för åskan. Det gick över tack och lov. gick lite i stan med Sanna sen =) men dock nyss när jag varit hemma så började det igen, slutade nyss. fyfan säger jag .. hatar att vara själv på dagarna/kvällarna.. allt hemskt händer då och då sitter jag här för mig själv och har panik.. :P Sms:a lite folk för att kunna koncentrera mig på annat! :P haha!

Imorgon är det fredag, då vill jag allt festa lite och ha skoj =) var länge sedan jag verkligen njöt av att gå ut. För ett år/två år sedan hade jag så himla roligt när jag var ute, jag dansade tills musiken stängdes av och jag hade energi till att dansa natten lång. Vart tog den Cornelia vägen? :/ måste försöka hitta tillbaka den personen.
Jag älskar att stå på dansgolvet, det är där jag hör hemma. där jag känner mig trygg och verkligen vet att det är något jag tycker om att göra. Visst kasnke inte är världsbäst men jag har kul och det är vad allt handlar om .
Saknar vatra i skövde, på dansgolvet där levde jag ut, även på de såkallade strippstängerna ( jag strippade INTE)
men blev då erbjuden pengar för att jag dansade där men jens gjorde så att de försvann.. haha :P
Saknar den galna Cornelia som festade varje fredag/lördag och hade energi till det. Blev en lyckad fylla varje gång men nu.. näää.. blir anntingen uttråkad, trött, bråk, eller något annat. usch, fan vad trist det är.
får försöka hitta tillbaka till den personen, jag kan väl ändå inte vuxit ifrån det? Det är ju roligt & jag vet att jag tycker fortfarande om det. jag saknar mig själv som jag var förr ibland. vart tog min energi vägen??

kanske blir bättre nu när jag flyttat från skara och börjat ett nytt liv, ett bättre liv =) <3

Jag är riktigt trött idag,  somnade vi tolv då jag låg och väntade på jens som sa att han skulle komma hem då men lite efter tolv somnade jag då han inte kommit hem. vaknade vid halv två att han kom hem och det luktade förjävligt, han luktade värre än ett systembolag i käften. fan kunde bli full utav att han andades på mig. Jobbig var du med :P faan, låt mig sova för i helvete! ;D Han har även då förberett en överraskning på söndag som jag ingen aning om vad det är, ? som han nästan försa sig om  i natt, tur så somnade jag mitt i hans pratande.. orkade inte lyssna och ville inte höra vad han skulle göra på söndag , mkt roligare om man inte vet om det :P haha!
Gick upp halv fem och sedan blev det ju att jobba. när jag skulle pussa honom hejdå luktade han lika mkt än. fyfan, värren än en alkoholist förfan...
på söndag är det exakt ett år sedan jag och jens träffades för första gången! =) <3
 älskar dig jensen, du betyder mkt ska du veta! :)


nejje, nu skriver jag antingen mer senare eller någon annan dag. Pöss hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här: