nelllan

lycka

29 juli.

Kategori: Allmänt

är hemma idag med, men imorgon orkar jag inte vara hemma. blir så himl uttråkad att bara sitta hemma :S får panik.
Jag får försöka gå och lägga mig tidigt så jag kan försöka vara pigg i morgon :)

Blir kryssning den 6 september med Älskling, Anna och Janne :) hihi, det är visserligen bara 24 timmars resa men kul kommer det bli ändå :D

jag är glad över att jag har fått kontakt med mina två syskon från min pappas sida. min bror har då lovat att vi ska ses snart och att han ska berätta  om min far jag aldirg fick lära känna. Detta känns både bra och skrämmande. Hur kommer jag reagera på det jag får veta? hur kommer min uppfattning av min far förändras? Hur kommer det bli att träffa mina syskon som jag inte träffat på 16 år? Kommer jag våga vara mig själv, kommer jag våga visa vem jag är och kommer jag bli accepterad? Kommer kontakten vara eller kommer den försvinna? Så många tankar men just nu känns det bra och jag tror den kommer hålla. Jag är mkt glad och jag längtar tills jag får träffa dem :)
Nu har jag 3 syskon :) Min syster från min mors sida har jag mkt bra kontakt med och hon & jag kan prata om allting. Hon ställer upp i alla väder och jag älskar min syster mkt. <33
Hoppas jag får lika bra kontakt med mina andra syskon.. :) Kanske blir svårare eftersom de inte varit med under min uppväxt på samma sätt som min stora syster från min mammas sida men ändå =) man får tänka framåt och gå vidare :)

trygghet är något jag alltid haft problem med, men nu är jag vuxen och skapar min egna trygghet och jag måste våga ta steget att våga lita på mig själv och vara trygg i mig själv och sluta tro att någon annan ska få känna mig trygg! =)

idag ska jag ha tjockis dag ;D men det får man ha ibland =)


jag är den jag är, lev med det..

Pusspuss folket ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: