nelllan

lycka

28 juli

Kategori: Allmänt

hejsan. Jag har då varit hemma idag för att jag har mkt ont i halsen.. lite synd om mig tycker jag allt ;)

jag avskyr känslan att jag inte vet vad jag ska göra efter jag slutat scan, jag vill hitta jobb nu. :/
jag känner paniken smyga på mig hela tiden då jag inser att scan snart är slut och jag är arbetslös.
usch jag gillar inte känslan alls. men men, jag ska nog komma på något.. får la övertala någon att anställa mig ;) haha!

Varför berör du mig fortfarande, du gjorde inget annat än att såra mig..ändå så bryr jag mig att vi inte pratar med varandra, att du valde att ta bort mig från ditt liv.. Att du valde en man framför din egna dotter.

Mina tankar snurrar även mkt över min pappa, mannen jag aldrig fick lära känna. Varför? Varför skulle just han dö, varför ska just det sista minnet jag har av honom vara när han föll framför mig och dör? Varför kan jag inte fått vara lite äldre..?
Varför kunde du inte levat och jag visat dej vem jag blivit idag, jag fick aldrig uppleva din kärlek, jag har aldrig haft personen som skulle jaga bort alla pojkar ifrån mig, en som jag kunde känna mig riktigt trygg hos och som tjatade att jag skulle ta på mig byxor istället för den korta kjolen..
jag önska att jag kunde få en sista dag med pappa nu, bara för att visa vem jag blivit, vem jag är idag och hoppas på att han skulle säga att han var stolt över mig. jag kommer aldrig få reda på det..
jag trodde jag kommit över detta, men nu när jag fått kontakt med min största länk till min far inser jag att jag inte helt har accepterat det.. varför, varför lämnade du mig? livet hade varit lättare med en beskyddare.. ! jag vet att du älskade mig, men jag skulle behövt ditt skydd under min uppväxt, hänt så himla mkt då jag stått där själv och inte haft någon som sagt ifrån och jag haft varit för ung och blyg. mina tårar rinner ner för kinderna... men jag måste vara stark.
Om det finns en andlig värld, så vet jag att du vakar över mig... att när jag gråter men ändå tar mig upp och ler igen så är det du som ger mig styrkan. Fast du inte lever, så kommer jag alltid vara din dotter och att du älskade mig! <33
och fast jag inte kände dig så kommer jag alltid att älska dig ändå för det jag har fått veta om dig, känner jag igen mig själv med så mkt!

nejje nu orkar jag inte skriva mer...

Älskar dig jensen! <34
Puss hej folket.

Kommentarer

  • Idaa säger:

    Det är klart att din pappa är stolt över dej vännen! Det ska du inte tvivla en sekund på!<3

    2009-07-29 | 21:23:11
  • Cornelia säger:

    Du är världens bästa kompis ida! jag hoppas han hade varit det ! <33

    2009-07-31 | 20:04:07

Kommentera inlägget här: