nelllan

lycka

15 Juli - KÄRRING JÄVEL!

Kategori: Allmänt

Fyfan vad du stör mig. JAg får fan panik! Du är en plåga på jobbet. tror att du får bete dig hur du vill och säga vad du vill till folk bara för att du är gammal och ful och ångrar ditt liv...! Åh jag blir verkligen galen, låter säkert jätte elak men då får jag fan i mig göra det. jag blir galen. Sprängs snart. En tant på jobbet som tror att hon ska skrika och gapa på folk direkt dom undrar ngt och att hon får göra hur hon vill.. ÅH! Hela tiden tyken och direkt man frågar ngt får man en halv utskällning.
Jävla kärring säger jag! Bara för att du inte fått dej nått på länge och onöjd med ditt liv så behöver fan inte det gå ut över oss andra på jobbet och absolut inte oss sommarjobbare som inte gjort dig ett jävla skit.
Bara 1 dag sen hoppas jag att jag slipper jobba mer med dig. För fyfan säger jag då... ! Du gör mig så jävla arg. Jag blir tokig och alla andra gillar dig inte heller eftersom de sitter och snackar skit om dig och blir lika arga som mig när de jobbar med dig.

phu det var skönt, att få ut sig lite ilska ;)

själv somnade jag igår fem i nio.. :) vaknade när pälsk kom hem men somnade lite snabbt igen sen. haha, kommer inte ihåg att han pratat med mig och att jag svarat :P

Det jag skrev först bevisar nog hur min dag på jobbet har varit :P

Funderingar, vad ska jag göra med mitt liv? vad vill jag göra? vad är mina drömmar? Sjuka är att jag inte vet? har ingen aning? vad vill JAG jobba med? Hur vill JAG leva mitt liv? Något jag måste ta reda på.
Finns så många vägar här i livet och tyvärr har jag vandrat på många svåra. För många kanske, men alla har väl gett mig erfarenheter.. hoppas ¨på ett nytt liv här i lidköping. Bort från Skara , där jag har för många minnen med dåliga förhållande, falska människor, bort från mig egen mor, som sårat mig djupt.
 Det enda som jag saknar är mina (få) men underbara vänner och min stora syster som alltid funnits där och som betyder något enormt för mig. Älskar dig stora syster!
tack för att du stöttat mig genom många svåra situationer, har verkligen behövts. < 3

Jag vill få nya vänner här, nytt liv och nya BRA erfarenheter med mkt umgänge med folk och förhoppningsvis med 2 familjemedlemmar som jag inte träffat på många många år.
Ett jobb jag kan trivas lite med i allafall och börja ta tag i mig själv och förbättra mig :)

Man lever bara en gång kom ihåg det gott folk !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: