nelllan

lycka

Ledig två dagar.

Kategori: Allmänt

Igår var man då ledigt. åkte skidor. och jens han åkte snowboard förförsta gången och var skit duktig.
Sedan åkte vi ner till Idre och käkade och var hos Mimmi ett tag. ^^

Sedan blev det att åka hem och kolla på en så jävla sorlig film, kommer inte ihåg vad den heter nu men det handlade om några slädhundar  och hur de blev lämnade ensamma och grejer. Grät flera gånger under filmen, jag veeeet... jag är överkänslig. :P Sådan är jag (A)

Idag blev det inget åkande. Vi sov länge och sedan kollade på Sunes sommar och tände ljus och åt frukost.
Är nu på wärdshuset och tjötar.

Alltså, helvete dyker upp negativa saker hela tiden nu juh. fyfan vad trött man blir på sådant.

Nej nu e jag smått irriterad , men men vad kan man göra? är juh fast här nu.
Imorgon kommer iallafall mina leggins och benvärmare från Gina hit.. :)

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: