nelllan

lycka

jobb, jobb och ännu mera jobb..

Kategori: Allmänt

hellosan ^^

nu var det några dagar sedan jag skrev, men har inte orkat. Jobbat sedan i Onsdags så imorgon är det en vecka i sträck och det är 4 dagar till efter det sedan, tolv dagar i sträck blir det, Phu... men det ska man la klara av. De senaste två dagarna har varit galet stressiga. hur mkt folk som helst. och vi har varit en kort de senaste två dagarna för att de andra två tjejerna ville vara lediga, så då fick de det varsin dag...

Själv jobbar man 12 dagar i sträck och får vara ledig två dagar i rad. den 4.e och 5.e, jens födelsedag är den fjärde även :) Grattis i förskott till honom. Han ska få en rakapprat av mig som han sagt att han vill ha..:P han fick välja själv detta året vad han ville ha, för här uppe kan vi inte köpa hur mkt som helst eftersom vi ska få plats i bilen när vi ska åka hem sen..:P

igår kom Jens föräldrar hit, men åkte hem i morses. Jens mamma klarar inte av att vara borta.. Hon är mkt hemmakär. lite synd om jens pappa som ville stanna någon dag till & åka skidor å mysa uppe i wärdshuset med en kaffe och sitta vid brasan. men det var mkt kul att se dem.

Blev strömm avbrott även..:P I hela idre, idrefjäll och i fjätervålen. lite kul! ^^

Dagarna springer förbi mig, då man bara jobbar, åker hem.. sitter en stund vid datorn och sedan blir det att lägga sig och sova eftersom man är helt slut. Snart är det 2010 oxå. shit detta året har verkligen gått snabbt. Herregud, tyckte nyss jag firade nyår.. xD

Saknar mina underbara vänner, tur så kommer fia och pullinen till mig vecka 6, tjoho! :D <33
Men alla ni andra som jag inte kommer se alls under denna period, ni ska veta att ni är mkt saknade. FÖRLÅT att jag inte hör av mig så mkt, jobbar ju hela tiden ! och sedan när  jag kommer hem så blir det inte så mkt mer än att sova. förlåt <3<3 jag hoppas att ni förstår. Ni ska veta att jens får ta hand om mig många kvällar då ja gråter av saknaden efter er! Ibland vill jag bara åka hem och skita i detta, och då har det bara gått en månad sedan jag kom hit. Så ni betyder massor och jag tänker på er ska ni veta, hoppas ni förlåter mig<3

blir att åka till Mora när jag ska vara ledig i två dagar. :) får lön den femte så då blir det lite shopping, smink som börjar ta slut och lite från apoteket och lite kläder kanske smyger sig in oxå (A) en väska skulle vara underbart att hitta. då jag ingen har med mig hit. hemskt ju..:P


Ida, vi måste träffas snart. fan vi är inte långt ifrån varnadra och ändå inte träffats :S det e helt ofattbart. så nu får vi allt ta och ordna detta. hoppas att du kan hänga med upp till fjätervålen när jag och jens är nere i Mora! <3  Älskar dig gumman, Astisen , eller vad säger du ;D <3 haha vad små vi var då..:P Astisen min, vilka roliga namn man kom på iställer för ordet bästis..:P <3


jag mår fortfarande inte helt bra, och jag vet inte varför? Jag vet inte varför jag mår så här konstigt. jag hoppas att det går över snart iallafall. trött på detta. Kan vara saknaden kanske? och att jag är FAST här uppe.. men det ska väl gå dessa månader som är kvar, pengarna får jaag tänka på. men det är endel saker på jobbet som måste ändras.. ingen ska tro att den kan behandla någon annorlunda, och tro att den är så himla bra fast egentligen bara är lat och låter alla andra jobba. SUCK!
Nej nu har jag skrivit massor och jag tror ingen kommer orka läsa igenom allt. men nu har jag iallafall skrivit av mig lite och det är skönt.

Ha det så bra nu alla, Pussar och kramisar från Lilla Cornelia, dalkullan! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: