nelllan

lycka

hänt mkt

Kategori: Allmänt

Nu var det några dagar sedan jag skrev.

Torsdagen öppnade vi stället, då var de ganska lugnt. de skulle bara ha middag.
Ifredags, då startade det igång. var på jobbet från halv sju på morgonen till sju på kvällen. 12,5 timmes jobb.
Var mkt roligt, stressigt, aa..:P alla 3 dagarna har varit stressiga runt lunch men så är det ju. Men jag har lärt mig mkt de senaste dagarna och det har faktiskt varit ganska kul :) 

men imorgon och på tisdag då är jag ledig. imorgon ska jag åka skidor, och även åka in till IDre lite. Sedan på tisdag då blir det att pröva snowboard.  hoppas jag inte slår ihjäl mig xD  Får inte bryta ngt för då kan jag inte jobba. gud vad skönt med några dagars ledigt nu. jobbat mkt i helgen :) men det e bra att jobba, då tjänar jag pengar så jag kan spara till körkort. så att jag ngn gång kan ta det äntligen.
eftersom man inte e bortskämd som andra och får det av sina föräldrar ;P haha ^^


jag längtar tills första lönen kommer in, den kommer runt 4-7 januari tror jag :D <33


herregud det är snart 2010 , vad tiden går fort alltså. snart är man 40+ och har varit gift i 15 år och barnen flyttat hemifrån x D hahahaha ^^

Nej nu ska jah checka tv,
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: