nelllan

lycka

Fjätervålen!

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Jag tänkte att nu när jag är ifrån 55 mil från Skara kan jag börja skriva om mitt liv jag har nu här i fem månader.
Eftersom att jag kommer jobba mkt så kan jag skriva här på kvällarna när jag kommer hem och är helt slut och klaga på saker och ting ;)





Fjätervålen!

Jag har varit här i 4 dagar nu!
Jag kom i måndags då vi inte gjorde allt för mycket, vi gjorde i ordning våra rum och åkte ner till Idre och käkade och träffade Mimmi och hennes pojkvän ( mimmi är en av de tjejer jag ska jobba med i vinter)
Vi fem käkade på lovdjuret hette det, vi alla tog pizza :) Det var riktigt gott. Satt och pratade lite och så.
Sedan åkte vi även och handlade lite,eftersom vi inget hade "hemma". :P

Så nu de senaste dagarna har vi varit på jobbet och fixat och donat med allt som ska vara klart innan vi öppnar. Satt upp lampor och allt möjligt, mycket roande faktiskt, blir juh så fint. :)
Sedan har Jens lärt mig massor om diskrummet och om annat hur jag ska göra.
Idag åkte vi ner till Idre igen och köpte lite gott att äta på :P

Det är en massa snö här, 20 minus även! :) gud vad mysigt det är här, det är en massa massa snööö, vitt och fint. förutom just utanför i de snödriver som står här för Jens och Johan har fått ngt fnatt på att kissa utomhus istället för på toaletten..:P haha! De båda går för det mest ut istället..? ingen aning om varför egentligen? :P haha!
Jag ser riktigt framemot det här, att börja jobba och allt. Att få pröva på något nytt och lära känna nya människor. Jag får en riktigt vinter i fem månader även :D Massa snö, istället för bara slask som i Skara.

Vänner i Skara, jag saknar er. Satt och tänkte på er i bilen hem idag. det var mörkt och jag satt och lyssnade på musik och satt och tänkte på allt vi hittat på och kan säga att ögat blev tårögdt när jag insåg att jag faktiskt inte får se er på fem månader, ni är mkt saknade!

Josse, gud vad jag är glad för din och Kims skull! :) <3

Nej nu ska jag titta på simpson med Jens och Johan ,

Pusshej

Kommentarer

  • sara säger:

    HEJ PÅ DIG ! Hoppas att du har haft en bra dag. Det vore kul om VI kunde följa varandra med bloglovin, för jag gillar din blogg ;) Hör av dig om du är intressenade, så kan vi lägga till vanadra :D



    KRAM

    2009-12-03 | 20:09:54
    Bloggadress: http://sarasoderberg.blogg.se/
  • amanda säger:

    väldigt vacker banner, älskar tiaror :)

    2009-12-03 | 20:09:57
    Bloggadress: http://dotteralberta.blogg.se/
  • Annabelle säger:

    Någon mer än jag som har blivit misshandlad?



    Läs mitt senaste inlägg och dela gärna med er om ni har varit med om något liknande.



    Annabelles.blogg.se



    Puss&Kram /Annabelle

    2009-12-03 | 20:31:01
    Bloggadress: http://annabelles.blogg.se/
  • lundblom säger:

    fin blogg :-)

    2009-12-03 | 20:39:31
    Bloggadress: http://lundblom.blogg.se/
  • Pauline säger:

    Hej gumman! :D kul att du skriver blogg!! <3 Fortsätt!! :D Saknar dig! <3

    2009-12-03 | 20:42:35
    Bloggadress: http://pullin.blogg.se/
  • Josse säger:

    :D tack gumman! <33

    2009-12-03 | 23:24:53
    Bloggadress: http://josefinkagero.blogg.se/

Kommentera inlägget här: