nelllan

lycka

9 december

Kategori: Allmänt

FJÄTERVÅLEN!


Idag blev en lång dag igen, phu vad trött jag är.. var på jobbet runt halv tio och slutade vid halv sju. Blev mycket gjort idag med. fick allt diskat och mycket annat ordnat. Tavlan med alla rätter och priser fick vi iordning idag även. Tog ett bra tag eftersom vi fick skriva, chefen var inte nöjd..:P Tillslut sa vi att om han inte var nöjd fick han göra det själv och då tyckte han det var jätte fint det vi gjort ^^ hahahaha!

imorgon är det öppningsdax, även en lång dag imorgon..börjar vi halv tio och sedan kommer inte gästerna vid ca 18.00 och då ska de ha mat.. så det blir en lång kväll i morgon igen. men det betyder mer pengar för mig del och det gillar jag. Här får vi lönerna i början av nästa månad, för de räknar från den första till den sista så vi får för hela månaden varje gång ^^ tycker det är rätt bra räknesätt :)
Det är så spännande men är så nervös inför imorgon ..:P Nu är det dags att lära sig allt ordentligt. men kommer nog gå bra, måste tro på mig själv lite nu..:P klarade jag att lära mig scan och kan undervisa lågstadie elever som skriker och gapar och man måste ha koll på hela tiden ska jag väl ändå klara detta tycker jag.

Allt är så förvirrande just nu, så mycket som jag måste ta tag i, så mycket som jag undrar. Så mkt som föregås i mitt huvud. Så himla många "varför?".
Mitt humör är så konstigt den senaste tiden, jag känner mig så irriterad. Varför? Allt flyter ju faktiskt på. jag har jobb och allt går ganska bra. Är det saknaden efter vännerna? Eller vad är det med mig ?
Jens frågar varje dag varför jag är så sur, och jag har inget svar på det? jag vet faktiskt inte varför ? jag känner att jag mår både bra och dåligt. Men vad det dåliga är, jaa det har jag väl lite svar på men inget jag behöver vara sur över nu. Vad är det som händer med mig egentligen? Varför känner jag en sådan stor irritation? :S
Jag vill ju vara glad hela tiden, som jag brukar vara. :( suck.
Hoppas det löser sig snart!


Nej nu funderar jag på att lägga mig och sova. jag skulle behöva lite sömn då jag sov dåligt inatt.
Ja drömmer hela nätterna och typ halv sover endast. känns som om jag sover en sekund och sedan ringer klockan. suck. hoppas det blir bättre inatt så jag orkar med dagen i morgon.

Saknar mina vänner mkt!

Fredrik om du läser mig blogg, tänker på dig :)


Godnatt alla, puss <3

Kommentarer

  • Anna Lundin säger:

    gravid? kolla upp det. kan vara därför du är grinig.. annars för att du tror att du börjar må bättre, när du skjuver undan problemen och tankarna du har inom dig.. finns här vännen om du vill prata!

    2009-12-10 | 10:53:38
    Bloggadress: http://annaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här: