nelllan

lycka

24 december, Julafton

Kategori: Allmänt

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLT FOLK! :)

Blev att jobba mellan nio till kvart över två.

Sedan när man kom hem blev det att mysa till det med ljus och andra godheter som man skulle snaska på medans man kollade på Kalle Anka och hans vänner .
Mycket mysigt har det varit! Blir lika rörd varje år när jag ser på Kalle Anka..:P
Men mycket mysigt har det varit.




Sedan efter Kalle blev det att börja laga till maten!
Riktigt  mysigt och väldigt gott det var de! :) <33

Trodde det skulle bli en tråkig jul men jag hade fel. den har varit mkt rolig och mysig och än är den inte slut. Kolla på mer Tv, kanske blir att spela lite spel senare. Sedan blir det att sova eftersom att man ska upp och Jobba imorgon.

Förresten så igår blev det att jobba ett 13 timmars pass på jobbet. ^^ PENGAR $$
Men trött som fasikens var man. Fick även en tröja som det står FJÄTERVÅLEN på , från de som äger Wärdshuset. :) Mycket snällt tycker jag! Mina julklappar av Jens fick jag innan vi ens åkt hit. min favvo parfym och body lotion till den och en plattång. Allt mkt behövande och ja blev väldigt glad. ! TACK <3


ha en trevlig kväll nu allihopa och jag hoppas att ni haft en jätte bra jul och fått massa julklappar som ni tyckte om och behövde! :) Juliga kramar från lilla mig! ( Nelllan)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: