nelllan

lycka

22 december.

Kategori: Allmänt

God kväll ^^

Idag har man varit Ledig, skönt att få sova ut... :)   Men blev att ändå vakna vid nio ändå! :P
Skulle åka skidor men blev bara två åk sen fick jag skit ont i mitt knä och i mina vader. Pjäxorna var inge bra..

Sedan blev det att sitta i Wärdshuset och mysa ner sig framför brasan med en varm choklad med grädde ! ^^ Mums! :D
Sedan äta lite mat och gå ner till lilla affären och köpa lite jul mat inför min och jens jul. :P

Sedan har jag faktiskt bara suttit i soffan och slappat totalt. Har Spelar the sims  xD
lite underhållande..:P

Nu blir det att sova snart för att man ska jobba imorgon, tjoho. PENGAR $$$$ !
Därför man är här, inte för att ha ledigt utan för att jobba och tjäna massa pengar som man kan spara och sedan skaffa sig ett körkort , ÄNTLIGEN ..:P

Sedan blir det nog att flytta ifrån Skara, sorry! jag vill verkligen inte bo där. Men inte direkt 55 mil bort. måste ju kunna träffa mina flicks! <3 Men måste tänka på framtiden och hitta jobb och sådant. Och i skara finns ingen framtid. så är det bara.
Jag vill få nya erfaranheter och hitta mig själv igen så blir att flytta ifrån skara så fort jag hittar ett jobb så att jag har råd med lägenhet och mat ^^ haha! :)

Nej Pusspuss, nu ska jag snart sova. Natti fölk

Kommentarer

  • Pauline säger:

    tycker det låter himla bra ändå. Skara bara förstör för människor. Jävla konservativa politiker och alla små fjortisar ska vi inte ens prata om.



    Saknar dig! <3

    2009-12-22 | 22:55:25
  • Nellllan. säger:

    Du har helt rätt pauline. jag håller med till till 100 procent. ! Saknar dig vännen, längtar tills du kommer hit <3

    2009-12-24 | 18:26:55

Kommentera inlägget här: