nelllan

lycka

19 december!

Kategori: Allmänt

Hejsan :)

Idag var jag ledig idag med..:P Blev att sova ut och sedan ligga kvar lite extra länge och tjöta med Jens. Pratade om allt och inget.
Igår var det festande, om man kan kalla det så..:P Förfesten var väldigt lugn, jag & jens spelade kort och de andra satt och kollade på youtube på hela förfesten... eller aa vi spelade ett parti hej knäckt allihopa.
Sedan blev det att åka upp till Idrefjäll, det första jag ser är en tjej från SKara..:P haha vadå sammanträffande..:P Sedan vid två blev det att åka hem, åkte taxi jag och jensen..:P
För vi ville hem och sova i fjätervålen, de andra stannde i Idre.


Idag gick vi till Wärdshuset en liten annan väg, vi gick genom skogen. så blev att pulsa genom snön och så. men det var jätte fint och kul ändå :) Haha. man fick motion som fan oxå..:P Eftersom man hade massor av kläder på sig samt att det var hög snö..:P
Sedan blev det att käka på wärdsuset och sedan sätta sig vid brasan och dricka varm choklad med grädde.
Jag, Jens och Åsa. En tjej som man lärt känna här. Hon jobbar i Idre och hennes kille jobbar i liften i Fjätervålen :)


Nu så sitter Edvardo och Jens och spelar xbox som fan och jag och åsa har varsin dator och varsitt korsord..:P men nu ska de nog se på film istället..:P

Mysigt dag, imorgon blir det JULBORD :D MUMS . ska även jobba..:P 

Pussheej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: