nelllan

lycka

18 december 2009

Kategori: Allmänt

Hejsan. nu är det inte långt kvar till Julafton ^^ Tänk alla små barn som längtar tills "jultomten" ska komma med paketen och hur många gånger de skrivit sin önskelista! gud det var länge sedan jag gjorde det..:P
kankse man ska göra ;D

Igår blev det att bada bastu och dricka öl. jag, jens, Mimmi, Johan och Viktor. Var riktigt härligt. Varmt och gött. Jag och jens var de enda som var duktiga nog att våga spring ut och simma i snön, fyfan vad kallt det var. mengött att komma in i bastun sen..:P

Blev sedan att åka hem och ta det lugnt och sova. Gjort illa mig :( Min stortå. har skit ont och nageln är typ lite blå och röd :( har skti ont, jag som skulle åka skidor idag!!!! Ledig idag och imorgon.

Nyss käkat mat på Wärdshuset ^^ Mumsigt. funderar på att gå in i köket och göra mig en varmchoklad. gud vad gott det skulle vara :)

Jag saknar mina vänner, jag hoppas att ni alla kunde komma upp hit i allafall en gång under denna tiden jag är här. <33

jag har blivit besattt av kläder, gud vill ha massa kläder, skor och väskor och smycken. inge bra ;D

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: