nelllan

lycka

16 december 2009

Kategori: Allmänt

Heej .

jag sitter på jobbet just nu. varit massa lugnt idag^^ Jag och Jens har jobbat ensamma idag, det har gått jätte bra :) Jag har stått i kassan ensam idag oxå och det gick bra. men som sagt är ca 15 gäster som är här ^^
Varit kul idag när det bara stått jag och jens. FIck göra på vårat egna lilla vis.

Igår grät jag mig till sömns, jag saknar mina vänner så himla mycket. Det har gått 2 veckor och jag tycker redan det e jobbigt. Det är 4 MÅNADER kvar :'(  Jag känner att jag vill ha mina flickor här, tack och lov kommer Fia och Pullinen hit. Jah önskar att ni alla kunde komma hit och bo med mig! <3

Mycket som jag tycker skulle kunna förbättras här. men tur så har jag jens att snacka ut med när jag blir irriterad och sur över saker som jag tycker borde vara en självklarhet för folk men inte för andra har jag märkt.

Just nu dricker jag varm choklad med grädde och kollar ut på det snöiga landet och bergen. Varje grantopp är vit och det är massa snö på varje studtak. Det är väldigt mysigt här uppe, men saknade är så stor efter mina älskade vänner!

Jag hoppas att allt blir bättre snart!

Jag tänker på dig Izzefinen varje dag och din lilla mage! så himla glad för din skull ska du veta! :D <3
Fast det vet du nog, eftersom jag tjatar om det hela tiden (sorry) ;) haha! <3<3

Vännerna i Skara, jag älskar er och saknar er mkt. jag har inte glömmt er och förlåt om jag hör av mig dåligt men har så mkt att göra ! <3<3 Ni är bääääääst!!

IDA - DU FÅR ALLT KOMMA TILL MIG SNART INNAN JAG BLIR TOKIG ;D <3
dig saknar jag så jävla mkt!! :'( <3

Nej nu ska jag fortsätta jobba ;)

Puss & kram Från lilla daljäntan Nelia!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: