nelllan

lycka

Underbart :)

Kategori: Allmänt

heej, kvällen igår var underbar :) Flicksen kom hem till mig, jag började göra iordning Caro och Fia sminkade sig och emma gjorde caros hår :) hur mysigt som helst, precis som innan studenten! sedan satte vi oss alla i köket och lyssnade på musik och började dricka och pratade om allt . åh vad jag hade saknat dig, fyfan ni är underbara flickor !!
skrattade och hade massa roligt. (blev ju till och med en kyss, min nya förälskelse ju ;D ) haha du vet vem du är tjejen ;)
Sedan bar det av till Stath , där vi träffade Jens, Pontus, Angela och Ellen & Pauline ! <33 Fan dansade massor och vi satt och tjöta , var sååå roligt ! :) Länge sedan det var en sådan bra kväll och vips så var klockan två..
tack flickor, för en undebar kväll, kommer sakna er när ni flyttar men jag hoppas att ni vet att ni inte kommer bli av med mig ändå ;) haha !

Vaknade i morse och myste lite med älskling, sedan gick vi upp och cyklade iväg och käkade kebabrulle. Cyklade in till stan och gick på marknad och lite andra affärer! Mys. Cyklade till Jysk och kollade lite. Funderar på att köpa lite fler möbler. :) Sedan cyklade vi till hemkompaniet och Ö&B. Blev glass på läckögrillen även.  Sedan heem. MYYYS. på den dagen!
Älskar sådana dagar när man är med den man älskar mest och bara har mys och hittar på saker! :) <33
Nu är han dock på jobbet men sedan när han slutat ska vi sova på hotellet ! Ska bli riktigt mysigt älskling. tack!!

nejje, jag ska väl ha tråkigt med att städa lite senare.. USCH men mne, sådant måste oxå göras ! Puss hej folket.

Kommentarer

  • Anna Lundin säger:

    Hejje gumman! hoppas att ni fick en mysig natt på Staths hotellet! saknar dig! puss

    2009-08-02 | 13:52:03
    Bloggadress: http://annaludde.blogg.se/
  • Emma säger:

    Hehe,jo du ;)<3

    2009-08-03 | 17:46:43

Kommentera inlägget här: