nelllan

lycka

skarabo igen då.. ^^

Kategori: Allmänt

Tjaa.
Jupp igår blev flytten. Klockan nio på morgonen så blev det att börja bära. Första lasset var klart klockan tio och sedan blev det att åka till skara. Där Danne och Linus hjälpte till att bära. tack pöjkar :)
Sedan åka tillbaka och hämta resten. Fast valde då att åka med Linus i hans nya bil istället ^^ haha. Åkte ifrån JEns pappa ^^ Vi stå och vänta på honom innan lidköping sen !
Sedan hade vi in resten av sakerna och igår blev jag och jens nästan klara med lägenheten. Kim kom och hjälpte till inne i lägenheten sen. Tack Kimzen. :)
lägenheten blev riktigt snygg. Riktigt  nöjd. Så nu är party lägenheten tillbaka i Skara folket ;)
på kvällen blev det pizza. jag josse och kim och Älskling gick ner och då kom även Linus och Robin och Peter. Så vi alla tog med upp till våran lägenhet sedan spelade  pojkarna tv spel och jag satte mig vid datorn. Sedan blev det att duscha för första gången i denna lägenhet med älskling :) mys!

det känns riktigt bra kan jag säga :D trodde inte det skulle kännas så här bra. Känner redan att man börjar få tillbaka sin sociala sida igen och vänner här av sig för att nu bor man inte buss avstånd ifrån :D hääärligt.
Kanske det var en bra lösning? Kanske det inte var så farligt! ? :) jag ska nu snart hoppa på min cykel och åka och söka lite jobb =) Jag känner på mig att det är en bra dag så hoppas det blir det oxå! man vet aldrig vad som helst kan hända men hoppas det är en rikgitgt bra dag :D


Pusspuss folket. om inget händer nu så.. ja då är den glada Cornelia tillbaka med massor av energi :D iallafall idag. hahaha ^^ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: