nelllan

lycka

sjukling

Kategori: Allmänt

hejsan, idag är jag sjukling. Är förkyld och har då lagt mig i sängen under det mysiga täcket med datorn iknät och Tv:n framför mig. Lat värre. Men måste bli frisk ju !

På jobbet så blir det att man står mkt och tänker. herregud vad man funderar och fantiserar :P haha.
man fantiserar om vad man kan hitta på iframtiden och hur ens framtid kanske ser ut. Tänker på hur livet varit och vad som hänt. Vad som även händer nu. saker som man saknar som inte finns in ens liv längre osv.
Det är inte bra att man har tid att fundera så mkt.. :P fan man blir knäpp tillslut. Just idag på jobbet har det varit ganska jobbig för att jag då är sjuk och dagen var så himla lång kändes det som . usch. men tillslut tog den slut. :)
Tur att det finns några roliga på jobbet som gör tillvaron där roligare :) Speciellt Sanna :D Men hon var sjuk idag. Och jag sak då till jobbet imorgon för höll fan på att dö, är så jävla förkyld och feber och skiit ju :(

Så imorgn blir det att ta igen sig och bara ta det lugnt :D får sova ut imorgon , underbart!!

Åh, saknar dig. längtar så tills helgen då jag får ha dina starka armar runt min kropp. Dina öma kyssar, och din hud mot min <33 Jens, you are the one and only ! <3


Pusshejsan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: