nelllan

lycka

party.

Kategori: Allmänt

Igår blev det fest! :) Måndax klubben! först så kom Hanna och Marie hem till mig och vi satt och pratade och drack och lyssnade på musik. mkt trevligt =)
Sedan bar det av i taxi till måndax ! där hade jag skoj iallafall :P haha vart väl lite onykter med bara trevligt.
Så tack alla som jag var med igår =)

ANNA - det är inte långt kvar till kryssningen nu! fan vad kul vi ska ha!!!!!!!!!!!! :D
Kryssning den 6 september !! jag, jens, Anna och Janne! wiie.

idag ska jag nog till Skara, börjar kännas hemma där igen. Är väl skönt det. det känns bra att flytta tillbaka :)
Skönt att få upp mer kontakt med vännerna där igen och att syster bor där oxå. =)
att ha några fler i närheten! Jensen jag älskar dig så mkt !
Riktigt mysig morgon! :) <33

Idag ska älskling vara borta hela dagen & kvällen. Jobbar tills eftermiddagen sedan ska de ha personal grillkväll så jag tänkte se om Jossefin vill vara med mig, men ej fått kontakt med henne än, hon sover väl ;)

Jag känner mig glaaaad ! Jävlar vad  underbart det känns, solen skiner, hade en bra party kväll igår, vänner, sambo och syskon allt detta gör mig glad ! :) <3

Puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: