nelllan

lycka

mm

Kategori: Allmänt

så jävla sjuk just nu. blir ju inte bättre. typ tappat rösten :S och hostar bara mer och mer.blir snart att åka in till sjukan och se vad detta är. Feber har jag nog med. har ju tyvärr ingen febertermometer men känner av att jag har det i kroppen men det bevisar ju att kroppen försöker bli av med viruset. förkyld som fan oxå. blääää! :P


Kan man bli mer förvirrad just nu? vad är det egentligen som händer? vad kommer att hända ? måste se till att det blir svar på alla frågor nu. Kan inte gå runt och inget veta.. lika bra. jobbigt men detta blir bara jobbigare för mig själv.



nee nu ska jag sätta på mig mjukisarna och ta med täcket in till Tv rummet och riktigt mysa ner mig! Ha det så bra folket, sup lugnt ;) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: