nelllan

lycka

jaha (?)

Kategori: Allmänt

godmorgon,


jag vet fan inte vad som händer? Vad händer med mig ? vad händer med mitt liv ? och speciellt, vad händer med mitt psyke? nu det senaste blir jag bara mer och mer förvirrad över allt. Jag vet snart inte vad som är in eller ut. Plus att jag har den där klumpen i magen som gnager på mig hela tiden. Jag vet ju inte riktigt vad det är som gnager mig men det är väl något jag får försöka komma på, eller så är det något som jag märker. det känns inte bra iallafall.
jag vet inte vad jag ska ta mig till ? Det känns jobbigt just nu och jag önska jag kunde gå upp i rök för ett tag. men det hjälper inte att fly från problemen heller. allt som jag byggt upp med mig själv och vem jag är, känns som om det bara rasar just nu. jag har ingen koll alls? varför blev det såhär?, hur kunde jag tillåta det?
blir så frustrerad. att höra sanningen eller inse den kan vara riktigt jävla jobbig ibland. hellre sårad av sanningen en leva lyckligt i en lögn.
igår fick jag iallafall prata av mig med en Vän, Anna. tack gumman! <33
För igår blev det fest hemma hos oss. Anna, Janne och Emilio var hos oss. vi grillade och lyssnade på musik och så. var även i skövde och kollade lite, på eftermiddagen. men sjuk som jag är, hostar massor och förkyld & ont i halsen så fick jag ta det lugnt.. som jag kanske inte lyckades med (?) :P

efter idag får jag se vad som händer..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: