nelllan

lycka

Hova.

Kategori: Allmänt

Hejsan. Nu är det slut på Scan, men jag sa till dem att det var bara att höra av sig om de behövde hjälp =)
känns skönt att få sova ut nu i morgon. jag hoppade nästan av lycka ut från Scan, fast sedan insåg att man skulle sakna det lite. just umgänget man hade med endel, man hade ju kul på rasterna och så =)
Skulle inte förvåna mig om jag skulle jobba där nästa sommar igen :P

igår åkte jens till Hova, då jag fick sova ensam. och kan säga att det inte var roligt, åskade och blixtrade som faan och jag som är så rädd för det och ensam var jag. Mörkrädd är jag även så att vara i en mörk lägenhet, med fruktansvärt väder utanför och helt ensam. det var inte min grej.. :P Tack och lov tröstade älskling mig i telefonen ! <33

Jag åkte till Hova efter jobbet idag så är där nu =) Kräftskiva i morgon! =) med massa folk som jag inte känner... haha men det får gå ändå, meningen att man ska lära känna folk kanske ;) Alla mysiga djur som är här, helt underbart. Vovvarna, kissemissarna och sedan två djur som jag inte har så störra kontakt med... hästarna..:P

Vi ska mysa och se på tv ikväll/natt. Blir att vara uppe länge nu när man kan :D

Nu är man arbetslös men jag har varit och sökt jobb överallt känns det som, så hoppas någon hör av sig snart!! tur så får kjag min sista lön i sep :) Så har nu en månad på mig att hitta ett jobb. Lite smått panik har jag men jag har ju varit på många ställen och lämnat CV .. jag hoppas jag får jobb snart iallafall, spelar ingen störra roll vad det är . Jag kan bli lokalvårdare det gör  mig absolut inget ! :)

Vågar jag skriva det, jag mår faktiskt bra. Vad kommer hända nu, varje gång jag erkänner att saker är bra så kommer det en storm av olycka :S får hoppas att det kan vara bra ett tag  nu. men det är mkt som händer dessa 3 veckor framöver. skönt att ha saker att göra hela tiden iallafall :)


Nejje nu ska jag vara social med resten av jensens familj här. fast att jens och hans pappa sitter vid deras dator och kommer göra det länge till om jag känner dem rätt men har ju Jens mamma Lisa att prata med och så! :)

-tack till dem som bryr sig. Skönt att veta att det finns dem som finns vid ens sida och faktiskt bryr sig om mig :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: