nelllan

lycka

hemma från jobbet

Kategori: Allmänt

hejsan.

Idag är jag då hemma från jobbet :) skönt att få sova ut, tyvärr vaknade jag inte när älskling gick till jobbet.. :( men men.. vad ska man hitta på idag då? Hemma ensam.. sjuk.. och jens slutar inte förän klockan elva ikväll. suck.

Har duschat och ätit frukost. Solen skiner ute och jag är sjuk... fyy.! min vanliga tur kallar jag det ;D
får se vad jag klarar av att hitta på idag. Något vill jag göra iallafall. kan ju inte bara sitta inne en hel dag när solen skiner.

Snart är det matfestivalen, fyfan vad kul. Sista helgen i aug. :D Förra året var skit skoj ju :D haha.
Eller första dagen var la sådär :) Men andra dagen var jag ju med peter och blev rätt så onykter.
Och det var även första gången som jag träffade Jens pappa! herregud vad jag skämdes dagen efter. JAg kunde ju knappt stå på benen själv, men glad var jag iallafall! :P haha!
Sedan kom Jens och hämtade mig för att han inte tyckte jag skulle åka buss hem och för att det inte skulle hända mig något. du är för söt.. 
haha men det var en rolig kväll det! :) Förutom att en av peters kompisar trodde han var något och kunde skrämma mig. Slutade med att det var jag som satte honom på plats och han vågade inte kolla mer på mig sen... haha! förrensten det var roligt det med ;D haha.

Nu är det bara en vecka kvar på jobbet :D GÖTT!! men måste hitta nytt jobb !

Skirver mer senare kanske. ha det bra. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: