nelllan

lycka

fan

Kategori: Allmänt

Idag skulle jag ha klippt mig men igår ringde de från salongen och sa att hon var sjuk. faaan! och jag vill inte att ngn annan klipper mig. jaja, på måndag ..efter matfestivalen. fasikens då..

allt går upp & ner. Ena stunden känns allt jobbigt och andra stunden känns allt bra ? det är förvirrande. Fast det är väl så det är? om jag bara kan hitta ett jobb ngn gång. :(  allt skulle bli så  mkt lättare då. slippa gå hemma. det är ju så tråkigt och värdelöst. om jag bara visste vissa saker, kunde spå in i framtiden. då skulle mkt vara lättare. men tyvärr går ju detta inte :P

Även min vän fredrik från dalarna har flyttat hit till skara :) kuul ! Ska träffa honom ngn dag nu och i helgen ska vi festa ihop!! wiiiie!

Nej nu ska jag hitta på ngt. Puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: