nelllan

lycka

27 Aug 2009

Kategori: Allmänt

Hej.
idag får vi se vad som händer. blir nog liten tjej kväll eller nått hemma. För Jensen jobbar till Tio ikväll sen ska han på nattklubb i Skövde så ser la inte honom förän inatt stup full ... :P
Om han tar sig hem ens :P

Så ikväll blir det för mig lite drickande hemma och ha hemma mys med vänner! :)
sedan imorgon blir det FESTANDE för mig :) förmodligen hos Linus som fyller 20 eller matfestivalen. ej säker än. :P
Sedan på lördag då blir det förfest hemma hääär .. :) Och sedan matfestivalen ! :D skooojh.
Så detta blir en rolig helg.
Sedan på söndagen.. jaa. då får någon roa mig .. :P Jens ska på personalfest och det slutar
med att han kommer hem sent på natten jätte full ... :P Vill ej sitta emma själv så folket hör av sig tack ;D <3

Sedan på måndag blir det att klippa mig :D <3<3<3<3<3<3 ngt som jag längtat efter så jävla mkt. Då jag inte klippt mig på 1 år och 1 månad :S mitt hår ser hemskt ut nu :P


Ensam i mig själv.. japp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: