nelllan

lycka

2 dagar kvar på jobbet.

Kategori: Allmänt

Nu är det bara två dagar kvar på jobbet, underbart. men det lär väl bli långa dagar känner jag på mig :P
igår och idag fick jag vara pån grillat. Slutade med att jag hade revbens marinad över hela mig, haha. läckte genom kläderna xD ska vara där resten av veckan.

nu är det mycket som händer, nu i helgen är det Hova :) Sedan är det Måndax klubben  och veckan efter det är det lön och matfestivalen på helgen där. Sedan den 5 sep så är det att flytta och den 6 sep är det kryssning :) kul att det händer lite nu ! Men måste få jobb!!! får hoppas att någon hör av sig :)


jag känner starka känslor om en viss sak, en person som fanns i mitt liv men sedan valde att ta bort mig. personen som då födde mig och personen som då ska kallas mamma. det som kommer vara en av de jobbigare sakerna med att flytta tillbaka till Skara är att jag säkert kommer stöta på dig och han.. han som har förstört så jävla mkt. en alkoholist och en som misshandlar. som då hotat mig till livet och som då tagit tag i mig och fått mig många gånger gråta, att vara livrädd och inte våga gå ut genom dörren då han stått där och skrikit och gapat om att han ska slå in dörren. som klättrat upp på balkongen och stått och knackat på fönstrerna. lagt sig utanför dörren och skämt ut oss för våra grannar. Försökt få mig att hata dig och sagt så elaka saker om dig för att jag ska tycka illa om dig. Fått dig att tro att allt är mitt fel. att han tog tag mig och allt han sagt är mitt fel. han ringde våra släktingar och ljög om massa saker för att få dem att tycka illa om dig.  och honom säger du att du behöver. men jag som har funnits där alltid och fan stöttat en moder som gråtit hela min uppväxt, mig skiter du i. trevligt hörre du. Men idag kan jag iallafall säga, jag står på egna ben och det kommer ta tid men jag kommer kunna gå vidare och inse att jag inte behöver vara ledsen över detta. kommer nog ta tid men jag har en underbar pojkvän och underbara vänner! Och nu har jag även 3 syskon! <3 
jag känner hopp ! :)  länge sedan men just nu gör jag det, känns riktigt trevligt ;D 


min öppna dagbok,  Puss / Cornelia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: