nelllan

lycka

våren är underbart bäst!

Kategori: Allmänt

Att våren är här är underbart =) älskling bad mig komma till hans jobb för att få en puss så gjorde det =)
fick flera pussar x) <3
Han har fortfarande inte sagt något om att det är fyra månader idag ;) får se om han kommer ihåg det ikväll.. jag har iallafall köpt honom en liten present & ett kort =) <3

Olins ikväll kanske :) och sedan nästa vecka på torsdag blir det BogrensellerVatra :) *mys*
och ska träffa min Kusin och vi ska fixa med balfrisyrer :) Onsdag kl 12  :) skoj!

Ska nog med älskling till Hova på söndag :) kan jag gå i skogen och sitta inne och göra läxor ifred. :) medans älskling är uppe i garaget och fixar med bilen :) så kanske jag kan ta rundan för mig själv och springa och gå :)

Jag saknar älskling ;) Kyssar och mys på dej!
 


Puss hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: