nelllan

lycka

våren <3

Kategori: Allmänt

Så härligt med vååår!

har precis varit ute och Sprungit/gått :) känner mig duktig .. men kunde inte låta bli när det är sååå fiiint väder ute :)
Åh, ska nog försöka ta mig till solarium nu och bli lite brun.. bli brun och gå ner i vikt. det låter super :D
men får ta en dag i taget ;)

Åh vad jag är trött på allt skvaller man får höra överallt i skara, som inte ens brukar vara sant. varför snacka skit bakom ryggen på andra ? varför snacka sådant som inte är sant ? :S jag fattar inte ? allt förvrängs i skara.
om någon säger Hej, kan det sluta  med att något fått det till - jag ska mörda dig din jävel.. så sjukt är det i skara :S
aja, jag är ändå glad för det är så varmt och skönt i luften :D *me like*


Jag känner mig så uppåt och glad. Imorgon är det mys med flickorna :D:D
SANNA, EMMA och CARO :D Yeay :D tacos och film :) <3


Skriver kanske mer sen eller i morgon :)

Puss cornelia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: