nelllan

lycka

våår ! <3

Kategori: Allmänt

åh vilket underbart vår väder :) lyckan blir stor när solen skiner och man känner att det börjar bli riktigt varmt.
idag hade vi bara en lektion i skolan. där såg vi på Emmas film som hon gjrort. riktigt bra jobbat !! :)
Sedan hämtade älskling mig och vi for till Jula & sen kollade lite på Jysk.
sedan bar det av till Skövde, där vi kollade runt lite. mys ! <3

vi köpte oss några data spel var xD haha !

nu är älskling på jobbet och han kommer hem till mig efter :) <3 mysigt.

åh idag mår jag verkligen bra. jag vill bara dansa runt och flumma. just nu har tankar på att faktiskt våga börja solasolarium och bli brun :D fan att jag inte har råd att färga mitt hår. men men : )
studenten är inte långt ifrån och det är dags att börja försöka hitta studentklänning. balklänningen har jag ju redan ;)
älskar den !! <3
 
jag hade då inte alla mina poäng som jag skulle ha eftersom jag hoppade av en kurs i tvåan ( i skolan) men jag har nu fått en ny kurs och det känns bra fast jag nu har sena fredagar i skolan, men det är värt det. då siipper jag komvux allt för mkt. Men ska nog gå där senare ändå och läsa andra ämnen som jag inte ¨fått genom Bf.

vadfan ska man göra sen då, efter sommaren? om jag inte får fortsätta på Scan. då vet jag inte vad jag ska göra?
jag har ingen aning? Jag vet inte vad jag vill bli heller? jag älskar barn och att ha kontakt med människor men jag orkar inte inte gå tre år för att bli lärare som ändå inte tjänar så bra. Någon med förslag??
bort från skara ska jag då en dag. men får TYVÄRR vänta ett tag... men men.


Puss på våren alltså <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: