nelllan

lycka

skolan

Kategori: Allmänt

jag sitter i skolan. har ingen lektion föräns klockan kvart i tre.. suck säger jag.

jag är så trött på allt, jag ska aldrig få vara riktigt glad. det ska alltid hända något när jag väl har en sådan där jätte bra dag och när jag verkligen mår bra.. då ska det hända något sen som gör att jag mår dåligt. jag är så himla trött på det.
Varför ska jag alltid vara vid folk som inte är normala, som alltid sårar mig? jag har ingen aning ? jag kan visst aldirg få vara riktigt glad. så känns det just nu iallafall. det kommer säkert bli bättre senare. kanske bara är negativ just nu.
Får hoppas att det ordnar sig.

Är det kanske mig det är fel på ? Är jag en sådan hemsk människa att jag förtjänar allt det som händer mig ?
Får jag människor runt mig att behandla mig iskallt.? Jag vet snart inte ut eller in?
Jag orkar inte tänka på det just nu. måste försöka plugga. jag önskar bara att saker och ting var lättare.
Jag anstränger mig sååå. men det känns som om jag gör det ensam..


jag älskar dig Jens...


Puss Cornelia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: