nelllan

lycka

oj ! :P

Kategori: Allmänt

Heeej !
Oj, nu var det några dagar sedan jag skrev :P
Mkt har ändå hänt på dessa 3-4 dagar.
Onsdagen blev det att träffa kusinen och vi testade olika balfrisyrer, ännu inte riktigt bestämt oss. sedan blev det att resten av dagen & kvällen att vara hos mamma! =) Spelade kort och åt glass! *kul*


På torsdag bar det av först till Mariestad, Alex ( pips pöjk) skulle ha en bil där :P Sedan blev det FEEST!

festade hos mig. det var kul, fast var roligast när det bara var vi tjejer :P (A)

Fick Caro att dricka lite, helt otroligt. =)

Bogrens var så jävla kuuul! shiit! så jävla mkt folk och full var man och nej, shit det var riktigt kul kan jag säga =)

Haha Erik lilla, vad du var fuller x)


Sedan igår ( fredag) var det Elmia som gällde. träffade folket klockan nio vid FG och sedan bar det av mot Jönköping. det var riktigt kul att åka "tåg" dit . Körde som fan gjorde endel men annars var det skoj! Sedan väl där var det så jävla lång köö xD väntade nästan en timme innan vi fick betala och gå  in .. jag & älskling gick runt, knäppte lite kort och såg massa snygga bilar. vi gav upp efter 2 timmar och åkte till A6 center och kollade lite. hittade massa snyggt som jag inte hade råd med :( och sedan blev det en sväng in på IKEA =) Köpte en badrums matta och sugrör & en dörrmatta till älskling.

Sedan när vi kom hem var vi så jävla trötta. Men älskling bjöd mig på en glass på Lejonens och björnens =) GOTT!!

Sedan fiiiilm blev det och sedan ströga lite på stan, fan  vad poliser det var ute ;O



Idag blir det att åka till Jens föräldrar och äta påskmat ! =) Mys. han sålde nyss bilen :( den fina svarta bilen. kommer sakna den faktiskt. men men ;) får åka den fina blåa hem idag.


Jag har fått ett husdjur oxå :D passar syrrans mini hamster Maja =) hon är hur söt som hellst. bara att alla killar blir livrädda för henne och säger att hon är en råtta, speciellt älskling ;) fast han höll faktiskt i henne igår.

hon är verkligen hur söt som helst och kjelig. =) Mys!


Puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: