nelllan

lycka

hova =)

Kategori: Allmänt

Jag är då i hova fortfarande =) vaknade av att älskling försvann ur sägen och två styckten ivriga hundar hoppade upp i sägen och ville få upp mig. :P *haha* Älskling gick upp till garaget och själv var jag i huset då.. eller hundar och kissekatter fanns ju =) Solen sken in genom fönstret, blev super glad. Gick upp och gjorde ordning mig. var klar vid nio=)
Satte mig vid datorn och så.. Sedan gick jag på "rundan" med hundarna, i den varma solen =) Mysigt. Fick dem att springa lite ;) 
Sedan kom Jensen mamma hem och vi pratade lite. jag gick därefter upp till älskling och såg till att han levde :P
det gjorde han ;) <3 
När han sedan var klar för det han kunde göra utan sin fader så gick vi in till Hova och tog en glass, hur mysigt som helst, tack älskling du är dunder underbar! <3 Vi träffade på en gammal klass kompis till jens, kommer inte ihåg vad hon hette men vi stod och pratade med henne en stund =) Sedan gick vi hem, då vi spelade monopol  :D 
När jag var nästan helt pank var jag nära på att ge upp men det slutade med att jag vann x) haha! kuul! 
sedan pusslade vi (disney, lejonkungen) du är underbar älskling, vi har så mysigt ihop <3 

Nu är älskling i garaget igen med Jen ( hans fader) och håller på, men vi ska åka till Ica och handla sen och laga mat sen han och jag =) mysigt. <3 

Nej skriver nog mer senare om jag hinner =) 
Puss hejs 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: