nelllan

lycka

hihi =)

Kategori: Allmänt

Igår kom en full Jens hem till mig efter jobbet, vi gick till Olins, tog oss en cider men folket som var där kände man inte och inga folk på dansgolvet så vi tog en korv hos korv-Göran och gick hem =)
Jag älskar dig så mkt Jens <3

Idag bär det av till Hova, jens ska fixa med sin bil i tre dagar :P och jag fixa läxor och gå runt i naturen & vara med djuren. får nog ta hand om djuren på måndag & tisdag när Lisa&Jan ( jens föräldrar) är på jobbet =)
Djuren är underbara :D <3 men får se när jag åker hem, kanske tidigare än Jensen !

Ja, på torsdag blir det utgång till Skövde.. jag har till och med fått med mig en person som jag verkligen inte trodde... Erik :D skoj!!  Folk som ska ut kan väl höra av sig ? =)

Jag älskar min lägenhet och den börjar verkligen kännas hemma =) måste ha inflyttningsfest snart =)

Puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: