nelllan

lycka

hejsan

Kategori: Allmänt

Nu var det några dagar sedan jag skrev.
Lördagen var mysig hemma hos Jensens föräldrar. var verkligen propp mätt xD
Sedan när vi kom hem igen på kvällen, var det Olins som gällde. Vi hade för fest hos mig, var jag, älskling, josse, kimzen och fia! =) Jensen söp mig under bordet så var redigt full på slutet där x) inge bra :P
Mådde skit på söndagen och på kvällen blev jag sjuker. Ont i halsen och feber. men stack i väg och kollade på street race på natten i Mariestad jag log och sov i bilen och i bilen bredvid låg Pip och sooooov ! x)

Igår hände inte så mkt först vi log i sängen jätte länge och kolla på några serier. Sedan åkte vi hem till mig och år frukost.. jag fick i mig en halv macka... Sedan spelade vi kort i över en timme. sedan blev det att grilla med, Älskling - Pip - Alex - Erik - Louise.

På kvällen senare fick jag reda på något... :'( 
Kommer du försvinna ? En månad , sen vet jag... hoppas du stannar!! <3
Jag orkar inte tänka på det nu, kanske skriver mer om det senare.... :'(


Puss hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: