nelllan

lycka

är ju bara mig själv..

Kategori: Allmänt

jag är så trött på folk som snackar skit just nu alltså.. fan skara är som ett jävla melroseplace just nu...
alla blir tsm med alla ju ... folk tar bästa kompisar pojkvänner och folk är otrogna och ena studen är de sams & andra stunden inte?? vafan är detta?? alla ljuger, säger en sak till den ena och sen en annan sak till nästa.. Herregud..vafan är skara för en stad eller ? :O Så var det då INTE i Älvdalen.. <3

usch vad trött jag är på saker och ting... folk snackar skit om en bara för att man vågar vara sig själv..
Bara för att andra går runt och låtsas vara någon annan som de egentlige inte är.. bara för att jag  vågar ge lite mer av mig själv.. bara för att jag är glad och tycker om att vara lite galen och skratta.. ja då är man fjortis och den ena och det andra. FYFAN säger jag på det.. man får inte betee sig som man vill, man får inte lyssna på den musik man vill, man får inte vara sig själv utan att folk snackar om det... Men FÖRLÅT då för att jag är mig själv och jag är inge jävla lögnare som ni är...

så jävla trött på detta alltså.... om det är någon som är fjortisar så är det ni... ni som ljuger om er själva , som springer runt killar och tjejer som om de vore leksaker som man kan byta när man känner för det..

Jag är mig själv, LEV MED DET eller FÖRSVINN från mitt liv och prata inte mer med mig!!
nu fick jag det ur mig oxå... phu... så JÄVLA trött på skit snack alltså!!! någon som håller med??

Kommentarer

  • Ida :) säger:

    Det är bra Cornelia! Du är dej själv och du är BÄST! :) <3

    2009-04-29 | 19:05:09

Kommentera inlägget här: