nelllan

lycka

åh :D

Kategori: Allmänt

Ja  igår blev en riktigt lyckad kväll :)

Först efter skolan blev det mys med älskling :) och sedan kom Sanna hem till mig och sen Emma. vi åkte och handlade på Ica :P och sedan åkte runt lite på stan med emmas snögga bil :)
Sedan blev det att laga mat och då kom Caro :D Sedan tände vi ljus och hade hur mys som helst.
Vi skrattade och hade skoj. Tittade på Emmas film efter maten :D
Sedan blev det TWISTER :D Fyfan säger vad kul vi hade. Älskling kom hem sen och var oxå med..
hade sjukt kul kan jag säga!!  <3 Tack flickor & älskling!
Sedan skjutsade Caro hem oss till Jens och han hämtade lite saker. Sedan gick vi hem till mig och skulle se på film.. jag somnade i Jens famn och vaknade av att han stängde av filmen och sa att vi skulle gå och lägga oss :)

Jag älskar dej Jens Andreasen och vi har idag 4 månader :) <3 MYS!
Får se om du kommer ihåg att vi har det ikväll ;)

Och Idag gick jag upp kvart över nio.. :) jag och sanna gick till stan vid halv elva :) och gick och tog en glass i det otroligt fina vädret. Ingen JACKA!!! Solglasögon och tröja! Inga mer vantar hoppas jag :P


Puss hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: