nelllan

lycka

28 april 09

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Idag var det att gå till skolan, gick halv nio började tio över.. var la där vid tio i :)
första lektionen var Historia...satt och lyssnade och tittade på två film snuttar.
Sedan var det samhäll, även där en lyssnar lektion...
Sedan var det idrott.. men eftersom jag är sjuk får jag inte anstränga mig så mkt så gick runt fotbolls planen massa varv med Mona :) vi har typ haft samma problem med våra mammor så det var kul att prata om :P
sedan var det dans men jag gjorde så jag slapp den (A) gick hem till syster & vi åt glass.. sedan gick jag och hämtade Sebbe ( syster son) för Syster hann inte det just då :) han fick en glass på vägen hem! Den grabben är för go :)
Sedan kom älskling och vi gick hem till mig. har myst & pratat och spelat kort :) Planerat om lägenhet & sådant lite och pratat om balen och studentfirandet :) skoj skoj. nu är han och spelar fotboll, som han verkligen älskar att göra.. glad för honom :)

jag själv har då försökt plugga.. gjort endel på projektarbetet men behöver Caros hjälp i morgon.
Försöker att träna på religions provet men det går INTE !! åh får damp på mig själv alltså... jag fattar inget och kan inget om det.. det fastnar inte och just nu känns det hopplöst faktiskt :/ typ som om jag skiter om jag får ig.. inge bra..brukar ju inte ge upp så lätt.. aja!

så mkt som ska ge nu och jag kollade vad som händer i Juni, FULLT upp!

1 juni - jens flyttar
4 juni - jag & jens 6 månader
6 juni - jag fyller år
10 juni - syster fyller år
12 juni - student
13 juni - bal
17 juni - börja jobba på scan
 
Hjälp mig :O fan vad det är mkt :S :P


Pusshejsan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: