nelllan

lycka

27 april 09

Kategori: Allmänt

Hejsan..

alla mina klass kompisar var då lediga idag, men inte jag :( suck.. var bara att gå upp och dra till dansen som jag då ändå inte får vara med på för läkaren :/ suck... så satt där i 1 ½ timme och bara kollade.. trist kan jag ju säga.

Sedan hämtade Caro mig och vi har suttis och pluggat lite. delade upp allt och nu är det bara att köra :)
På Tisdag är det redovisning i historian,samhällen.. får då nog då nog gör det själv för madde inte är här...  på onsdag är det prov i religion och på torsdag är det projektarbetet som ska in och MIBAS plus att vi ska ha lektion med klassen och jag och Caro.. suck vilken vecka.. ojoj!! :(


Just nu känns det inte bra, usch jag gillar inte denna känsla :S

Pusshejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: