nelllan

lycka

23 april - 09

Kategori: Allmänt

Igår var det då feest. först hos mig :)
Jag, pullinen, fia, caro och Emma.. fyfan vad kul vi har ihop .. ni är underbara flicks !! Jag älskar er !
man kan verkligen prata om allt med er & vi har ju sjukt kul ihop :) <3
Sedan kom även Danne och Linus en sväng, trevligt trevligt :) satt och snackade i köket och jag bjöd danne hela tiden på min drink och min cider :P haha..
Sedan kom Jensen oxå och vi åkte då till bogrens, fan vad folk det var. för mkt folk tycker jag men vi var inne på "Depå" och det var bättre :) Caro och Emma försvann hela tiden xD haha. men men.

tyvärr kom inte pullinen och Fialilla in :(
Många pussar och kramar till er <3 tänker på dig gumman!! <3
ni ska veta att ni betyder massor :)

Skolan idag.... USCH... haha mådde inge bra alls om jag säger det :P haha men det fick gå ändå..
hade ju bara två lektioner och första lektionen kändes det som jag sov bort ... :P
och den andra gjorde jag väl inte allt för mkt på.. letade info och gjorde en framsida till mitt arbete om deppression.

Nu ska jag iväg in till stan och fixa lite saker .. skriver mer senare ;) för måste sätta mig med läxor idag.. BLÄ :P men men måste få det gjort :)

Pusspuss från lilla mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: