nelllan

lycka

21 april 09

Kategori: Allmänt

hejsan!

japp idag vart det skola.. Caro hämtade mig och vi åkte till skolan.. först hade vi tråkig historia trodde man hade redovisning men ska då göra det nästa gång.
Sedan var det samhäll och sedan Idrott då jag och Caro skulle hålla i lektionen... för mig då som är sjuk blev det väldigt jobbig och kunde därför inte göra allt som jag skulle men men... fick mellan vg och vg+ ..
Sedan var det dans, som jag inte heller kunde vara med på , HELVETE!! jaja... sedan blev det skjuts hem av Elin, TACK :)

Spelat kort och tittat på Tv med Jens.. nu e han och spelar fotboll.
har nyss duschat och ätit, mums.

-------------------------------------------------------------------

Vad i helvete ska jag ta mig till?? jag har ingen aning verkligen ?? fan fan fan fan!!
Om någon ändå kunde sköta livet åt en ibland alltså... suck...
jag orkar inte längre med detta så är det bara :/ suck.. jaja får la se vad jag gör och så..
måste nog börja tänka mer på mig själv och hur jag mår.. och vad JAG VILL...



Puss hejsan

Kommentarer

  • MaddePadde plutt :) säger:

    Du är bara värd det allra bästa gumman,

    du kommer för evigt vara min bästa vän.

    oavsett vad !



    pipen och tuten :)

    2009-04-22 | 16:10:51

Kommentera inlägget här: