nelllan

lycka

20 april -09

Kategori: Allmänt

Hejsan.

jag har börjat att må bättre :) De ringde udag från vårdcentralen och sa vad det var jag hade.

Streptokopper C .... får inte idrotta, måste ta det lugnt och måste äta & sova ordentligt.
Men ska till skolan i morgon, vill träffa mina flicks <3

I helgen så ja på lördagen blev det lite grillning och så. det var la kul..
gick la lite upp & ner.

Sen igår Söndag så bakade jag och älskling Kärleks mums och lagade lasagne :)
Massa gott :D sedan tog vi det bara lugnt. vi myste med massa tända ljus på kvällen och så :)

Idag ska jag bara ta det lugnt för i morgon ska jag till Skolan :D jaaaa ! jag har längtat faktiskt :P
jag saknar mina flickor massa, Madde, Pulline, fialilla, Caro och Emma :D <3
ni betyder så himla mkt för mig !! :)



hmm, vad är det som händer. vad är bästa för mig? vad ska jag göra? kommer göra ont men är det kanske bäst för mig att det blir så? ingen aning, men får la se ?


Puss hejs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du betyder massa för mig med!! :D :D :D

    2009-04-20 | 15:13:07
    Bloggadress: http://pullin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: