nelllan

lycka

17 april - 09

Kategori: Allmänt

hejsan
ringde idag själv till vårdcentralen men de hade inte fått provsvaret än :/ men jag känner mig bättre i halsen :)
Det är skönt men sedan har jag fått någon annan skit som ska gå över av sig själv.. jaja .. bajs.
Bara de inte hittar någon infektion som gör att jag måste äta nån medicin som smakar bajs :P haah!
Har fortfarande ont i mandlarna och så... usch.. vill vara frisk ju och vara ute i solen och sedan börja rensa min kropp med hjälp av hälsokost så man kan gå ner  i vikt. vill nu.

det var nära idag, tur att det ändrades.. skulle inte gått utan dej.
Om det blir så att du försvinner om en månad, då följer jag med dig.
jag tänker inte bli kvar ensam här , ALDRIG.
jag har varit själv för mkt i mina dagar.


Jag önskar att allt vore annorlund bara... :/


Nu ska jag försöka städa lite i hettan :P
Puss hejsan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: