nelllan

lycka

16 April -09

Kategori: Allmänt

hejsan
vårdcentralen har inte ringt idag :( fan oxå, hoppas de ringer i morgon.
Hon sa ju att hon skulle ringa idag, jaja. Jag har mått lite bättre idag iaf. men har fortfarande grymt ont i halsen och ont på tungan. :(

jag har fått igång Tv:n nu , så nu är jag besatt av den x) sitter i soffan med datorn i knät och ser på Scrubs :)
hihih, massa gulliga kompisar har skickat sms och frågat hur det var med mig. tack vad gulliga när är <3
jag är så glad att jag har er, ni betyder så mkt mer än ni tror ! Älskar er flickor!!! <3

Nu vill jag bara att vårdcentralen ska ringa och säga att jag inte har körtelfeber men något annat som jag kan få medicin mot och bli frisk, få gå till skolan och umgås med mina vänner.

jag är ändå rädd, om en månad .. då kan det hända något som jag inte vill.. något som kan förändra mitt liv stort. inget som jag tänker berätta nu, utan det får folk reda på då... Men om det händer... då kommer jag bryta ihop.. många tårar kommer falla. men nu ska jag inte tänka på det .

Skiver nog mer senare :) Puss

Kommentarer

  • sofia säger:

    Men gumman... vad är det som har hänt ? :S det låter allvarligt :S finns här för dig <3<3<3

    2009-04-16 | 19:20:05
    Bloggadress: http://soofiaellinoor.blogg.se/
  • Pullin säger:

    Finns här när du är redo gumman!! <3

    2009-04-17 | 11:51:00
    Bloggadress: http://pullin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: